Хөгжим

Big Scarr - SoIcyBoyz 2 (feat. Pooh Shiesty, Foogiano & Tay Keith) [Official Video]

Big Scarr - SoIcyBoyz 2 (feat. Pooh Shiesty, Foogiano & Tay Keith)
Gucci Mane & The New 1017 Present 'So Icy Gang, Vol 1.'
Download/Stream - thenew1017.lnk.to/SoIcyGangVol1
Subscribe to my MNmore for more content: bigscarr.lnk.to/MNmore
Get into Big Scarr 💰
Instagram: bigscarr.lnk.to/Instagram
Facebook: bigscarr.lnk.to/Facebook
Twitter: bigscarr.lnk.to/Twitter
Spotify: bigscarr.lnk.to/Spotify
Apple: bigscarr.lnk.to/AppleMusic
Soundcloud: bigscarr.lnk.to/Soundcloud
Follow The New 1017
Website: www.thenew1017records.com/
Instagram: thenew1017.lnk.to/Instagram
Facebook: thenew1017.lnk.to/Facebook
MNmore: thenew1017.lnk.to/MNmore
SoundCloud: thenew1017.lnk.to/Soundcloud
GIPHY: thenew1017.lnk.to/Giphy
The official MNmore channel of The New 1017 artist Big Scarr. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.
#SoIcyBoyz2 #BigScarr #SoIcySummerVol1 #TheNew1017 #PoohShiesty #Foogiano #AtlanticRecords

Сэтгэгдлүүд 

  1. Shada Harnish

    Shada Harnish

    4 минутын өмнө

    @tryston barker

    • Shada Harnish

      Shada Harnish

      3 минутын өмнө

      @bioun

    • Shada Harnish

      Shada Harnish

      3 минутын өмнө

      @tryston.barker

  2. Matheus Araújo

    Matheus Araújo

    Цагийн өмнө

    Pooh shiesty é muito foda

  3. Bryan García

    Bryan García

    4 цагийн өмнө

    I thought the song belong to gucci mane😭🤣🤣

  4. La violence

    La violence

    6 цагийн өмнө

    He said a slur

  5. Kevin Ramos

    Kevin Ramos

    16 цагийн өмнө

    This is fire let’s go from Dallas

  6. Da kid Deon

    Da kid Deon

    17 цагийн өмнө

    "big blrrrrd" or glrrrrd bow

  7. Bossjerry Bbvv

    Bossjerry Bbvv

    19 цагийн өмнө

    Bruh sound like moneybag mixed with young dolph

  8. Yazmiely_PR

    Yazmiely_PR

    19 цагийн өмнө

    Me 24/7: "BRLDDD BRLDDD BIG BRLDD"😭💯💯

  9. Only Slappers

    Only Slappers

    20 цагийн өмнө

    This sound like sum you an yo mans make when you fried😭🔥

  10. Jamison Bogan

    Jamison Bogan

    20 цагийн өмнө

    Big brrrrld🥶🥶

  11. A. C.

    A. C.

    21 цагийн өмнө

    “Toe tag we walked ‘em” 🥰🥺😇 words that make my heart flutter 🤗

  12. Gang Mane

    Gang Mane

    21 цагийн өмнө

    Dats fucked up audiomack don't got foogiano on it

  13. No Merci

    No Merci

    22 цагийн өмнө

    😈

  14. Joshua Brown

    Joshua Brown

    22 цагийн өмнө

    Foogiano really snapped Ong 🔥😭

  15. GHIA PRICE

    GHIA PRICE

    23 цагийн өмнө

    BIG BUR

  16. Lamar Winlock

    Lamar Winlock

    Өдрийн өмнө

    Prrd prrdddd that's all i needed to hear

  17. Christopher Bowers

    Christopher Bowers

    Өдрийн өмнө

    i love performing with hoes on stage 👀

  18. Camorion Crook

    Camorion Crook

    Өдрийн өмнө

    Z💀📛

  19. Kamora Cheeks

    Kamora Cheeks

    Өдрийн өмнө

    Hi

  20. A. King

    A. King

    Өдрийн өмнө

    Foogiano had the coldest verse🥶🥶

  21. LeAnna Meghan Simmons

    LeAnna Meghan Simmons

    Өдрийн өмнө

    😍😘

  22. Gxdlyscopes

    Gxdlyscopes

    Өдрийн өмнө

    Let’s go let’s let’s go let’s go nigga Me:run that shit back

  23. Dj Cash

    Dj Cash

    2 өдрийн өмнө

    Dope

  24. Isaiah Cooley

    Isaiah Cooley

    2 өдрийн өмнө

    BIG BRLLD WAIT RUN THAT SHIT BACK

  25. ItsOkTho Baby

    ItsOkTho Baby

    2 өдрийн өмнө

    We gone dump his ass In the lake ain't nobody found

  26. Amanda Mcwherter

    Amanda Mcwherter

    2 өдрийн өмнө

    make that ice clap. 🤳 tink tink tink 🤳 I heard version of this song and swear its wasnt hitting right cause the last verse was cut shit that one go a lil harder than the rest to me.... It let me feeling unsatisfied to the point i had to hear this one!!

  27. No Cap

    No Cap

    2 өдрийн өмнө

    Them chains sound like when you put ice in a glass of water and swish it around.

    • Emma R.Gunic

      Emma R.Gunic

      Өдрийн өмнө

      Why isnt this famus

  28. jalen bridges

    jalen bridges

    2 өдрийн өмнө

    1aaa

  29. nya

    nya

    2 өдрийн өмнө

    big blrrd.

  30. Sullylax

    Sullylax

    2 өдрийн өмнө

    yung mal tho 😳

  31. dubz _gaming

    dubz _gaming

    3 өдрийн өмнө

    is it jus me or they flow remind u of migos

  32. JG Johnson

    JG Johnson

    3 өдрийн өмнө

    All of their voices compliment each other well.

  33. Chris H

    Chris H

    3 өдрийн өмнө

    You’ll never convince me that there is a harder song/video than this 🔥💵

  34. Dominic Joseph

    Dominic Joseph

    3 өдрийн өмнө

    Boys hard💪💯

  35. Yung GS 028

    Yung GS 028

    3 өдрийн өмнө

    og big rush 🔥😈

  36. Luiz Oliveira

    Luiz Oliveira

    3 өдрийн өмнө

    Big rushhhhhh reels 🔥

  37. PTM Seven

    PTM Seven

    3 өдрийн өмнө

    BIG RUSH ALGUEM ?

    • Luiz Oliveira

      Luiz Oliveira

      3 өдрийн өмнө

      🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️

  38. Dion P

    Dion P

    3 өдрийн өмнө

    👍👍👍👍👍

  39. Lavanna Luxxx

    Lavanna Luxxx

    4 өдрийн өмнө

    They said "and make sure u hear the chains"😭 ok thennnn💯 lol

  40. Caxti

    Caxti

    4 өдрийн өмнө

    Rip Pooh brother

  41. ITZ.NIY3H

    ITZ.NIY3H

    4 өдрийн өмнө

    This song go hard!!😝🔥🔥

  42. Goat Yo

    Goat Yo

    4 өдрийн өмнө

    Da whole song:BIG BLRDDDD

  43. Duumarkis _

    Duumarkis _

    4 өдрийн өмнө

    What a goat he shoot a music video in 1 place and it a vibe and better then most rapper music video who spent like 50k on a video 🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾🔥🔥🔥🔥

  44. Young Gangsta

    Young Gangsta

    4 өдрийн өмнө

    Shiesty Season🥶

  45. Roberto Garcia

    Roberto Garcia

    4 өдрийн өмнө

    R.I.p to ur brother g 🙌🏼👏🏽

  46. Tanisha McDonala

    Tanisha McDonala

    4 өдрийн өмнө

    🔥👑🤍🥇🥰

  47. Get Shaggy'd

    Get Shaggy'd

    4 өдрийн өмнө

    If ice was a song

  48. Lynn Whylly

    Lynn Whylly

    5 өдрийн өмнө

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔴🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🥶🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  49. grace luv

    grace luv

    5 өдрийн өмнө

    I'm on aux. Homie turns around and asks what you stirring back there? DAT ICE

  50. Tamarkus Paul

    Tamarkus Paul

    5 өдрийн өмнө

    864

  51. Bun Roth

    Bun Roth

    5 өдрийн өмнө

    CX,😂

  52. Sassy Savage

    Sassy Savage

    5 өдрийн өмнө

    STRAIGHT 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥MEMPHIS IS WINNING RIGHT NOW

  53. Joe Yackel

    Joe Yackel

    5 өдрийн өмнө

    Do they realize no one cares about their diamonds they wouldn’t have a chance in Compton

    • kcmark3

      kcmark3

      5 өдрийн өмнө

      You saw what happened the last time someone tried Shiesty....

  54. Sq33K ¿

    Sq33K ¿

    5 өдрийн өмнө

    😂😂😂🥈🥇🏅🥇🏅all I hear but it's hard

  55. Boujie Tf

    Boujie Tf

    5 өдрийн өмнө

    pooh carried

    • Boujie Tf

      Boujie Tf

      5 өдрийн өмнө

      @Tommy Gibbes no

    • Boujie Tf

      Boujie Tf

      5 өдрийн өмнө

      @Tobias Dang yes

    • Boujie Tf

      Boujie Tf

      5 өдрийн өмнө

      @Moe Fawkah pls no

    • Moe Fawkah

      Moe Fawkah

      5 өдрийн өмнө

      Scarr

    • Tommy Gibbes

      Tommy Gibbes

      5 өдрийн өмнө

      foogiano

  56. Cashdoll Zyy

    Cashdoll Zyy

    6 өдрийн өмнө

    FOOGIANO ATEEEEEEEE !

  57. CCH._ Desha

    CCH._ Desha

    6 өдрийн өмнө

    BIG BURRRRR❤️

  58. Ryuu_

    Ryuu_

    6 өдрийн өмнө

    this song slap but the adlibs annoying

  59. Hailey Bop

    Hailey Bop

    6 өдрийн өмнө

    mnmore.info/bin/video/pnvEnterq6OrrKw

  60. Alecia .A

    Alecia .A

    6 өдрийн өмнө

    Big blrrrddd🔥

  61. Rayona Simmons

    Rayona Simmons

    6 өдрийн өмнө

    Love music

  62. KP

    KP

    6 өдрийн өмнө

    They need moneybagyo on a remix

  63. Crystal Walton

    Crystal Walton

    6 өдрийн өмнө

    1017 that icy hit is the new sound . Now Indianababy guck wit y'all the long way . I got my 17 ready n ready to grow with gucci team. They have push a real bitch out this shit, I'm a vet and a baby Indianababy shit she repin the new 463 old nap . Last kid of the yellow bus .

  64. Amarrianna Agnew

    Amarrianna Agnew

    6 өдрийн өмнө

    hey shishtey my nigga

  65. m5._ive music

    m5._ive music

    6 өдрийн өмнө

    Brrrrrrr

  66. m5._ive music

    m5._ive music

    6 өдрийн өмнө

    Brrrrr

  67. Splurge Ps4

    Splurge Ps4

    6 өдрийн өмнө

    0.75x speed change the whole beat

  68. 1441 Bobo

    1441 Bobo

    6 өдрийн өмнө

    Dey did not snap at all🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♂️

    • 1441 Bobo

      1441 Bobo

      6 өдрийн өмнө

      @Najah for you 😘😘😘 Goodmorning bae watchu want 4 breakfast?

    • Najah

      Najah

      6 өдрийн өмнө

      Then why you here 💀

  69. Trinity Townsend

    Trinity Townsend

    6 өдрийн өмнө

    I can teven say big burr

  70. J &ZY

    J &ZY

    6 өдрийн өмнө

    Big Scarr went tf in!!!! 🔥

    • Dizzle Laflare

      Dizzle Laflare

      3 өдрийн өмнө

      Wit the dumb flow 💥💯

  71. Shay Gresham

    Shay Gresham

    6 өдрийн өмнө

    LilDurk,PoloGSorrySorry(Remix)(Audio)Feat.PoohShity,Fooging,BigSCarr&GucciMane

  72. Amardre Newbern

    Amardre Newbern

    7 өдрийн өмнө

    💯💯💯🖖🤑👍👌

  73. Ethan A god

    Ethan A god

    7 өдрийн өмнө

    I look up big bird this what I got

  74. Jason Pewritt

    Jason Pewritt

    7 өдрийн өмнө

    🔥🔥🔥

  75. Keith jr

    Keith jr

    7 өдрийн өмнө

    Big scarr hit different ⛽🚨

  76. JD D

    JD D

    7 өдрийн өмнө

    Hellcat music 🤘😎

  77. JD D

    JD D

    7 өдрийн өмнө

    Da future watch....they shit bumpin

  78. DJEDJI Louis Wizzy

    DJEDJI Louis Wizzy

    7 өдрийн өмнө

    ⛅🗽I just wanna see the sun shine tomorrow diamond label vision of before life the source of success is illuminati face the new order de future not history EMEN! Mafia Life Dream Chases Washington D.C. United States of AMERICA is Loyalty illuminaty we some success God bless UNITED STATES. We bless être dad God #Baphomet Shemhamforash!.. 🙏🏾#FreeMeekMill🤘🏾

  79. nocapmalik x3

    nocapmalik x3

    7 өдрийн өмнө

    y’all really slept on foo verse

  80. certified Jb

    certified Jb

    7 өдрийн өмнө

    0:12

  81. Felecia Benton

    Felecia Benton

    7 өдрийн өмнө

    D

  82. Felecia Benton

    Felecia Benton

    7 өдрийн өмнө

    Big blrrrf

  83. Bankboy Traces

    Bankboy Traces

    7 өдрийн өмнө

    Big scarrr🎯🔥

  84. shemirca streeter

    shemirca streeter

    7 өдрийн өмнө

    big blllrddd

  85. Demarion T Johnson

    Demarion T Johnson

    7 өдрийн өмнө

    Them boys got that 🥶🥶🥶🥶 bread

  86. Faze D1or

    Faze D1or

    7 өдрийн өмнө

    🔥 🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 fireeee *chain clangs* still fire cuz 🖕 fuck the opps 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  87. Rambo Bandz

    Rambo Bandz

    7 өдрийн өмнө

    Foo energy is unmatched 😂😂

  88. lilcheco210

    lilcheco210

    7 өдрийн өмнө

    Wen I see big scarr I see rylo rodriguez 😂

  89. Krissy K.

    Krissy K.

    7 өдрийн өмнө

    Foogiano sound like Bankroll Fresh

  90. Abdi Ali

    Abdi Ali

    7 өдрийн өмнө

    Pooh shiesty and big scarr ate this beat and carried 🔥 🔥. Foogiano was a plus

  91. Stevey Bueno

    Stevey Bueno

    7 өдрийн өмнө

    Lucky asses got McDonald’s 😒

  92. thuglyfe newyouths VEVO

    thuglyfe newyouths VEVO

    8 өдрийн өмнө

    No joke Kingston jamaica we up.

  93. Troy Beason

    Troy Beason

    8 өдрийн өмнө

    Big Blrddd On Baby I Love Dis Junt big Blrddd 😃♥️♥️

  94. meercfn215

    meercfn215

    8 өдрийн өмнө

    Blurdddddd

  95. Tasia Luv

    Tasia Luv

    8 өдрийн өмнө

    Tay Keith, fuck these niggas up! SoIcyBoy, brrt, brrt Uh, brrt, let's go, let's go, let's go (let's go) Yeah, uh, big brrt Yeah, brrt, brrt, brrt, brrt Let's go, let's go Pooh, they must know with the Glock and gon' ride Pour up a four in the pineapple snap Life like a movie, I'm flippin' through chapters In 17 months, I done turned to a rapper Said he want the smoke, now his folks lightin' candles She brought her friend, give a fuck 'bout the past Have you broad daylight toe tagged, we whack 'em End of the day, buyin' new guns, wе active Big booty bitch, from the back, make it tap Brand new hundred, two stick, can't count Pop a lil' Perc' while I'm tryna relapse Spin the block twice, nigga, that's a relap Drac' in my pants, now I walk with a limp When I'm feelin' offended, I'm takin' it out This is a robbery, better not move Start strippin' 'em naked, I'm shakin' 'em down I love performin' with hoes on stage I just be pickin' bitches out the crowd Laser on the Glocks, no throwaways We shoot to kill, gettin' shot in style I done got rich, now a lot of niggas nervous (they mad) And I just been with a sister named Curry Shootin' on the court Had them young niggas perishin' (they perishin') I can draw back, cut his life short early (cut early, cut early, yup) Fix a nigga's ass with the choppa like a surgeon Remember I was broke takin' baths in detergent Now these red-bottoms bleedin' on My feet like a virgin (like a virgin) I could still sell a 'bow at the store by Curry Shots get pumped, yeah, a nigga, put the word in Call about some P's, I'ma get to it, urgent Young rich nigga, yeah, you know I'm still servin' I ain't gotta took no money out of my deal Nigga, been gettin' to it, now we just gettin' noticed And we still in the hood on the green box posted Settin' up shop every day, we open If you on some dangerous shit, I'll promote it If we wasn't slidin', we probably was scopin' I got a play, you just gotta be cool Give me some time, let me put it in motion And you know they look up to slimy lil' dude It ain't none but one of me, you niggas bogus Uh, you niggas bogus, yup, yup I done came up, hoes sayin' I'm cocky Thirty bad hoes in the hotel lobby Water drippin' off me like a Section 8 faucet Poppin' my shit, all my hoes say I'm toxic (too cocky) James Harden step back, hit 'em with the rocket Still wake up in the hood with them Hittas with the spotty Cut my choppa, bullets soundin' like Kyrie My bitch quit school, now she rich off Forex Niggas talkin' down on me, hate it, I ignore it Supercharged Dodge, hit the gas, yeah, floor it Talk down, I'ma hit you in the eye like Floyd Too much drip, take a bitch overboard, uh Drip, splash So Icy, So Icy, gang Yup, yup Ho, yeah, I get your main bitch spinnin' like a windmill So much ice, you walk by, you get a wind chill Yeah, they call me Big Foog, you know I do a big drill I ain't do a drive-by, bitch, I did a standstill Shout out to Big Wop, boy, I got a big deal Yeah, I got the big drip, bitches call me big spill Boy, don't call me dangerous if you don't like a bad peel Boy, I killed the main opp, know that that's a big kill Caught the pussy nigga slippin', yeah, that was a free kill (hoe) Know I pour a four up with the mud, I had to break the seal Disrespect the mob, and yeah, hollow bullet he gon' feel (hoe) From the corner, niggas know I'm good just like Bradley Bea In the kitchen, beat the bowl just like Betty If I said it, pussy boy, don't forget it (hoe) I'm direct, I never send you a message (no) I'll kill him and you 'bout to feel I (hoe) Pull up with a stick, niggas know I got a hundred rounds Choppas hit and make ya break dance, call you Bobby Brown (hoe) Double R, Choppa Gang and the mob'll hunt you down (hoe) We gon' dump his ass in the lake, ain't no bodies found (hoe) Pussy ass nigga Y'all can't fuck with us, hoe Hoe, hoe Foog

  96. Anita Robinson

    Anita Robinson

    8 өдрийн өмнө

    My 16 year old love him some pooh shiesty(every time he around me he be saying Big blurdd)

  97. Two Time Major

    Two Time Major

    8 өдрийн өмнө

    🔥🔥🔥👏🏽🔥

  98. Jesh Summers

    Jesh Summers

    8 өдрийн өмнө

    big brrrr

  99. I’m NaNa

    I’m NaNa

    8 өдрийн өмнө

    who here from tiktok?😂

  100. Alex Cruz

    Alex Cruz

    8 өдрийн өмнө

    I think of wiz khalifa - LIT when the song starts 😭🔥

Дараах