Авто & Тээврийн хэрэгсэл

DRUNK DRIVER TOTALED MY DODGE DEMON.....

Thank you guys for supporting me you are fucking awesome

GANG GANG, WE OUT HERE
#DREAMCHASERS
#WRENCHGANG
#TEAMCA
*Instagram:
@caliboykev
*SnapChat:
@caliboykev13
***Support My Brand***
Be A Part of the Culture
www.contagionathletics.com/
DISCOUNT CODE FOR CA GEAR:
KEV20
RAE20
DAV20
Instagram-@contagion_athletics
mnmore.info/cd/B6s...
***Visit My Gym or SEND AWESOME STUFF!
CONTAGION ATHLETICS
8210 West Amarillo Blvd
Amarillo, Texas 79124
@contagionathletics
FOLLOW
MY BROTHER DAVID
Instagram and Snapchat
-@vanv39
mnmore.info/cd/OVx...
RACHEL
Instagram-@rachelvanvoris
Snapchat-@rachelwebster13

Сэтгэгдлүүд 

  1. Cody P

    Cody P

    7 минутын өмнө

    Why is this car irreplaceable? I’m honestly asking.

  2. r Kyle

    r Kyle

    29 минутын өмнө

    Not " ur boy" not sure why all u americans refer to urselfs as " my boy" sound like a bunch of sissies at 30 + lol

  3. James Bennett

    James Bennett

    36 минутын өмнө

    Just busting your balls dude. That fuckin sucks.

  4. James Bennett

    James Bennett

    38 минутын өмнө

    With that paint job? The dud in the Taurus did you favor.

  5. cbev599

    cbev599

    44 минутын өмнө

    Can't replace? Why purchase then?

  6. Moto Koto

    Moto Koto

    45 минутын өмнө

    Bro I totalled my first car recently. I had the same reaction, although I had a beater Corolla lol. That’s one sick wrap on it though!

  7. Tj Webb

    Tj Webb

    57 минутын өмнө

    He saw the wrap and had to hit it

  8. Hunter D.

    Hunter D.

    Цагийн өмнө

    Looked like a real turd to, id make sure to sue the living shit out of him. Make sure he gets every penalty possible.

  9. The Beast

    The Beast

    Цагийн өмнө

    I’ll stay tuned to more vids but prob would of beat the crap outta that dude ngl.

  10. ryuko matoi

    ryuko matoi

    Цагийн өмнө

    My neighbor pulled a gun on him "Checks plates* Yep texas makes sense 🤣

  11. The Beast

    The Beast

    Цагийн өмнө

    Damn that hard to be hard rare car hit like that all the money put into it just so u gotta fix it cuz someone else’s mistake damn good luck fixing it tho.

  12. Phooey

    Phooey

    Цагийн өмнө

    dodge should send him a new one lol

  13. tommyj19751

    tommyj19751

    Цагийн өмнө

    Sorry for your loss. I'm also sorry to say that wrap on your ride is hideous.

  14. Brent Gill

    Brent Gill

    Цагийн өмнө

    As a Challenger owner I can't imagine how painful that was. My sincere condolences on your loss. Hope the person that hit it paid the price.

  15. pretrip67

    pretrip67

    Цагийн өмнө

    I think he put it out of its misery with a paint job like that. Blah

  16. North Star Guitar

    North Star Guitar

    Цагийн өмнө

    He single handedly bankrupt both their insurance companies

  17. username 1

    username 1

    Цагийн өмнө

    It's just a Demon.. It's easily replaceable.. All those parts on it are sold at the dealer. wtf... It ain't a type-56 Bugatti.. But I feel for it being wrecked. Id never drive a car like that.. I would be waiting for that day a freakin Taurus or Camry wrecks into my car.

  18. rubberband pencils

    rubberband pencils

    2 цагийн өмнө

    hippity hoppity your wallet is now gonity

  19. TheIsaaclomas1

    TheIsaaclomas1

    2 цагийн өмнө

    It can be fixed

  20. Drag00nas

    Drag00nas

    2 цагийн өмнө

    This got me LITERALLY shaking

  21. G_MAN180

    G_MAN180

    2 цагийн өмнө

    Neighbor shouldve pulled the trigger

  22. Toxic Spark

    Toxic Spark

    2 цагийн өмнө

    I seen this on hoodville ig

  23. Lee Christensen

    Lee Christensen

    2 цагийн өмнө

    It's a fucking car calm down Hercules! Pulling guns etc etc is he high on whippets or is he drunk why don't you get your title correct whatever it is you claim he is under the influence of?

  24. Grayson Solzmann

    Grayson Solzmann

    2 цагийн өмнө

    I'm so sorry.

  25. insta1 Sherbear

    insta1 Sherbear

    2 цагийн өмнө

    And since the guy is driving a turd mobile he's probably got the bare minimum insurance $25,000 deductible😂😂

  26. Wolf Biggaveli

    Wolf Biggaveli

    2 цагийн өмнө

    What a fuckin nightmare bro....im sorry for your loss fr....your car was beautiful and literally minding its business what a bastard...🤦🏽‍♂️

  27. Bob Fish

    Bob Fish

    2 цагийн өмнө

    That sucked, sorry for the loss! No one deserves that! But the driver deserves what he gets!

  28. insta1 Sherbear

    insta1 Sherbear

    2 цагийн өмнө

    The drunk guy probably said calm down dude I totaled out my car also😂

  29. Benelux supercars

    Benelux supercars

    2 цагийн өмнө

    only thing what you can do is sell the parts that are good ! manny wil buy a helcat engine ! for a good price. insurance money wil be nothing or not much

  30. ross whitfield

    ross whitfield

    3 цагийн өмнө

    People suck, plain and simple. A Demon is extremely rare, and extremely valuable. FYI to people just calling this a Challenger, a Demon can fetch upwards of 130k. Even the crate it comes with can go for 10k to 15k. This is the type of car that would probably be a half million dollar car in 20 years. I had a friend that had his copo camaro hit by a drunk driver. Also put him in the hospital. Drive was illegal and had no insurance. Usually how it goes.

  31. Morbids

    Morbids

    3 цагийн өмнө

    only at miller grove

  32. Nojus Stakonis

    Nojus Stakonis

    3 цагийн өмнө

    its always those stupid kids who do stupid shit that destroy everything

  33. What's It2yuh

    What's It2yuh

    3 цагийн өмнө

    It’s alright to show emotion my brother. You’re human. I would be crying like a bitch if that happened to my car 😂

  34. Nadox97

    Nadox97

    3 цагийн өмнө

    American junk, crashing into American junk. Nothing valuable lost.

  35. Ronan Whittaker

    Ronan Whittaker

    3 цагийн өмнө

    When driving a car normally you are operating a machine capable of killing people. Crazy how on top of that people choose to do it drunk.

  36. Shane Leonard

    Shane Leonard

    3 цагийн өмнө

    I’ll give you 500 for it

  37. Axel Omar

    Axel Omar

    3 цагийн өмнө

    Pobre Demon

  38. Polynomialz

    Polynomialz

    3 цагийн өмнө

    That’s not totaled

  39. Pete FHG

    Pete FHG

    3 цагийн өмнө

    Jesus christ. If you drink and drive, i dont care who you are. You are a piece of shit and deserve jail.

  40. Car About To Hit you

    Car About To Hit you

    4 цагийн өмнө

    Let me be the first to day why would you ruin a precious demon

  41. TrashPanda 365

    TrashPanda 365

    4 цагийн өмнө

    I doubt the DUI guy had insurance, hopefully, yours is really good to get this covered. Total it out, get a fat payout, get whatever good parts off it. Could probably get a ton of money for the engine.

  42. J L

    J L

    4 цагийн өмнө

    I dont get it why didnt you have a toe truck take your demon to get looked at/get it totaled.

  43. Nolan Wilson

    Nolan Wilson

    4 цагийн өмнө

    I would kill that person if that happened to me

  44. Seledynowy 126P

    Seledynowy 126P

    5 цагийн өмнө

    I saw this on IG

  45. Fade Fizzy

    Fade Fizzy

    5 цагийн өмнө

    Mans that hit the car is going broke

  46. Carry Bag

    Carry Bag

    5 цагийн өмнө

    😿😭

  47. Jason Lopez

    Jason Lopez

    5 цагийн өмнө

    😭😭

  48. Jason Lopez

    Jason Lopez

    5 цагийн өмнө

    Hope get a new one

  49. Patrick Johnson

    Patrick Johnson

    5 цагийн өмнө

    Dude I’ll sub just cause you need it bro I’ve never seen your content but the least I can do is sub and activate that bell ill be checkin in on ya to keep up and ima check out your old stuff and give it a like cause it’s the right thing to do after this crazy crap man I’m sorry

  50. lissa ann

    lissa ann

    5 цагийн өмнө

    wym its totaled, car is fine u just have to take it to a bodyshop where i live it would be like 1000$ repair but iv heared americans charge 200 for an oil change sooo im kinda scared to ask

  51. Shomekk

    Shomekk

    5 цагийн өмнө

    Damn...this is why people shouldn't drink and drive.....fuck I hate these people.... because of their stupidity they could take lives...

  52. Kay EM

    Kay EM

    5 цагийн өмнө

    he kinda did u a favor with that shit wrap bro

  53. Roger Downes

    Roger Downes

    5 цагийн өмнө

    With all due respect to you this is not the worst thing to happen in your life. Fortunately you werent in the car and didnt get injured its a new high end car (which i assume you had gap insurance on) so either way insurance is going to cover it. Im sure its a terrible feeling seeing something you took a lot of pride in destroyed by someone’s carelessness but its not worth crying over.

  54. Dominic Canazaro

    Dominic Canazaro

    5 цагийн өмнө

    That’s sucks if that was my car I would beat that drunk dudes ass

  55. Aere's Wrld

    Aere's Wrld

    5 цагийн өмнө

    Bro that fucking shit

  56. Cameron Bevan

    Cameron Bevan

    6 цагийн өмнө

    You should get ahold of Counts Kustoms bro!

  57. Controller players

    Controller players

    6 цагийн өмнө

    Wel that f@cking sucks I’m so sorry for you I hope you can fix/ rebuild it or get a new one Stay strong in these 💩 times. And stay safe everyone

  58. Cameron Bevan

    Cameron Bevan

    6 цагийн өмнө

    out of all the cars....a piece of shit ford!?

  59. Sxple

    Sxple

    6 цагийн өмнө

    Doorbell has detected a visitor had me dead.. but that sucks that it’s totaled..literally would’ve seen a grown man cry if that was my car.

  60. Smokey Wheeler

    Smokey Wheeler

    6 цагийн өмнө

    Looks like they helped you out and put it out of its misery. Ugly car

  61. Andrew Wizard15

    Andrew Wizard15

    6 цагийн өмнө

    This sucks because they made such a small amount of this iconic car, and this idiot just ruined one of them. Honestly though, some MNmorer is probably gonna buy this at the auction and fix it. Cut out the B-pillar, weld on a new one. Replace the door. Fix the back quarter. And the whole paint job will have to be re-done.

  62. Jordan summerville

    Jordan summerville

    6 цагийн өмнө

    Let a fan rebuild it for cheap as hell

  63. Aaron P

    Aaron P

    7 цагийн өмнө

    Yeah it really sucks though. I understand totally about taking years on project vehicle and then something or someone ruins it. Then having to start over

  64. Zakツ

    Zakツ

    7 цагийн өмнө

    Take it to LSC he will fix it for $400

  65. johnnynitross

    johnnynitross

    7 цагийн өмнө

    Dude man...hang in there brother !!!

  66. Aaron P

    Aaron P

    7 цагийн өмнө

    I'm surprised that airbag, worked in that piece of shit Taurus. Its probably totaled. Insurance wise,I'm sure fuck head don't have any. That sucks. Well maybe you might be able to come acrossed other demon for less and start over with another build.But it's terrible when you spend lots of cash and time working on your project car and then someone messes it up.

  67. justin white

    justin white

    7 цагийн өмнө

    with that paint job you should be thanking the kid lmao

  68. Jordan Baca

    Jordan Baca

    7 цагийн өмнө

    That’s such bad luck wtf

  69. Cody Belmont

    Cody Belmont

    7 цагийн өмнө

    I got sick just watching it. I feel for you bro.

  70. brendaleetv

    brendaleetv

    7 цагийн өмнө

    Better yet, get a good lawyer & sue him for everything!

  71. whburton1

    whburton1

    7 цагийн өмнө

    The drunk was probably aiming for that HIDEOUS fucking wrap

  72. brendaleetv

    brendaleetv

    7 цагийн өмнө

    You should have beat his ass in!

  73. Charlie Williams

    Charlie Williams

    9 цагийн өмнө

    Contact B is for Build maybe he can fix it

  74. Stonehopper1986

    Stonehopper1986

    9 цагийн өмнө

    A Taurus striking a Demon, sounds biblical.

  75. Todd LP

    Todd LP

    10 цагийн өмнө

    Man that sucks. I guess on the bright side that poor Demon doesn't have to deal with the awful wrap any longer. If these things could talk I could only imagine. Lol!

  76. coolkid kevin

    coolkid kevin

    10 цагийн өмнө

    Poor car I feel sorry for it that was a really nice car with no damage now it's got some all because of that dummy was drinking

  77. JustHorrible

    JustHorrible

    10 цагийн өмнө

    i wanna cry looking at this.

  78. El memo

    El memo

    10 цагийн өмнө

    Damn that sucks man

  79. JBRO112

    JBRO112

    11 цагийн өмнө

    This sucks ass

  80. Harold and the Witts

    Harold and the Witts

    11 цагийн өмнө

    Dodge, if you see this, help the man out. He's obviously loyal to you, be loyal back. You should build a one off super demon that makes Greta Thunberg cry everytime it starts up, and give it to this guy.

  81. Larry Tidwell

    Larry Tidwell

    11 цагийн өмнө

    Hang in there.....Be thankful that NO PERSON OR CHILD was hit and killed by this idiot. Yes, it sucks the car was destroyed, but you can always bounce back, and materialistic things can always be replaced....KEEP YA HEAD UP

  82. redneckman454

    redneckman454

    11 цагийн өмнө

    Hit up junkyard Dave and have him help you rebuild it

  83. Veltro. vibez

    Veltro. vibez

    12 цагийн өмнө

    Bruhhhh this got me maddd when it popped in my recommended

  84. Mareno Manellari

    Mareno Manellari

    12 цагийн өмнө

    Im so sorry for you

  85. ShuffleMasta

    ShuffleMasta

    12 цагийн өмнө

    I swear man, it's like drunk drivers are on a mission to cause damage... This isn't a game of Burnout!

  86. Robert Taylor

    Robert Taylor

    12 цагийн өмнө

    Looks like a Dodge Dart is in your future!!

  87. BOBOLON BOBOLON

    BOBOLON BOBOLON

    13 цагийн өмнө

    Glad you ok Car is fixable I seen worse trust me,buy it Back from the insurance company and there’s some body tech that can do that work

  88. blast

    blast

    13 цагийн өмнө

    Fuckin twat. Funny how the people that were defending rayshard brooks saying he should have been escorted home after drunk driving fail to see what could've happened.

  89. Adrian3830

    Adrian3830

    13 цагийн өмнө

    Bless you

  90. Colella Team bass outlaws

    Colella Team bass outlaws

    14 цагийн өмнө

    Damn man I’m new to ur channel just saw this and it hurts I’m sorry man I hope dodge or some one see this and can help you!!

  91. Hunter Nix

    Hunter Nix

    14 цагийн өмнө

    Just take it to LS customs

  92. Noah Caballero

    Noah Caballero

    14 цагийн өмнө

    Commenting 4 the algorithm so youtube gives him money. Rip the demon

  93. 10K Kash

    10K Kash

    14 цагийн өмнө

    Ayy get goonzquad to fix it they can fix it man you might not have it a while but they can get it done man it a limited edition car that dodge made that can’t get replaced so go check them out man they rebuild totaled out hellcats mustangs everything man they can save your car!!!

  94. Coal Blest

    Coal Blest

    14 цагийн өмнө

    Still, you would have survived that impact. That’s pretty fuckin impressive. Good strong frame.

  95. teddy155

    teddy155

    14 цагийн өмнө

    That totaled it? Guess it wasn’t worth much to begin with lol

  96. Killa23 Playz

    Killa23 Playz

    15 цагийн өмнө

    I mean its only totaled if you dont wanna put in the work to fix it

    • Killa23 Playz

      Killa23 Playz

      4 цагийн өмнө

      @i have waited 90 days to change my name finally you can fix frame rails buddy just saying the structural integrity can be fixed also yea like i said he can fix it but its gonna lose all value eitherway itll still have emotional and sentimental value but actual value itll drop by alot

    • i have waited 90 days to change my name finally

      i have waited 90 days to change my name finally

      14 цагийн өмнө

      The whole rear quarter is smashed in atleast by atleast 10 inches, yeah it can be fixed to look nice but the structural integrity is gone. You don't want a heavy fast car to have it's safety compromised.

  97. Rebel Soldier

    Rebel Soldier

    15 цагийн өмнө

    You can replace a truck or a regular challenger but you can’t replace a demon. I would sue him for every damn thing he has

  98. Angel

    Angel

    15 цагийн өмнө

    Dudes insurance: you hit what!!

  99. LEGEND

    LEGEND

    16 цагийн өмнө

    I hope my comment helps.

  100. Garrett Jackson

    Garrett Jackson

    16 цагийн өмнө

    Hey at least no one died. Drunk drivers destroy so many families every day. Insurance can fix a car, but it can't bring back a life.

Дараах